Wednesday, April 1, 2009

Karnival Amal Mesra Berjaya Menarik Perhatian Masyarakat

Posted by karnival Amal Mesra at 8:32 AM
Majlis Perasmian oleh Y.B Dr. Halimah Bt.Ali

Tahniah kepada semua AJK PIBG yang telah Berjaya menganjurkan Karnival Amal Mesra pada 28 Mac 2009 yang lepas. Belum pernah mana-mana sekolah di Daerah Klang ini menjalankan program besar-besaran seperti ini. Lebih manis lagi program ini di anjurkan oleh Sekolah Agama yang selama ini di pandang rendah oleh masyarakat hatta Masyarakat Islam sendiri.

Terimakasih tidak terhingga kepada Y.B Dr.Hjh Halimah Bt. Ali, Pengerusi Jawatan Kuasa Tetap Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan yang telah sudi Merasmikan Program Karnival ini. Juga kepada Ustaz Tn hj.Mohd Amir b. Hj. Danuri, Penolong Pengarah Bahagian Pendidikan Islam JAIS. yang telah member sokongan penuh kepada program anjuran PIBG SRAI TAF ini.

Tidak lupa juga kepada badan-badan kerajaan seperti Jabatan Agama Islam Selangor,Bahagian Pendidikan Islam, Agensi Anti Dadah Negara,MPK, Hospital Besar Tengku Ampuan Rahimah Klang, Pusat Sains Negara Perpustakaan Negara,dan pihak Swasta seperti Telekom Malaysia Berhad, Bank Rakyat Berhad, EON,NGO, JKKK , RELA, JPA3, PDRM, Masjid-masjid dan surau,Kelab Kawalan Jauh-http://www.duniarc.com, mini zoo-http://www.parrotfarm.com.

Kepada guru-guru dan ibubapa serta nama-nama yang tidak di sebutkan di sini yang telah menghulurkan sumbangan wang ringgit dan barangan untuk Jualan Lelongan Amal, serta keringat yang di curahkan tak kira siang dan malam bagi menjayakan program ini kami ucapkan jutaan terima kasih.

Tanpa sokongan tuan-puan Karnival Amal Mesra SRAI Tengku Ampuan Fatimah ini tidak akan mencapai matlamatnya.
Pameran Pusat Sains Negara
Jualan Komputer terpakai
Pameran Aktiviti SRAI TAF
Gerai cenderahati
mini zoo
mini zoo
Para hakim pertandingan Nasyid
Antara Peserta pertandingan Nasyid
Suasana meriah di Hari Karnival
Orang elektrik kita yang amat penyabar, en Radiman
Rombongan dari Sekolah MITIB Jugra
Pameran dari pelajar UITM
Batek Chanting dari Kraftangan Malaysia
Perpustakaan Awam Selangor
Kaunter Urusetia yang menguruskan jualan kupon dan tiket konsert inteam
Orang kuat PIBG en. Samary bergambar bersama pelajar MITIB
Keriangan terpancar di muka anak-anak
Maskot Bank Rakyat
Pertandingan Mewarna

0 comments on "Karnival Amal Mesra Berjaya Menarik Perhatian Masyarakat"

Post a Comment

 

PIBG SRAI Tengku Ampuan Fatimah Batu Belah, Klang Copyright 2009 wind of changes Designed by my template Image by Tadpole's Notez